Trött

2012-01-20 09:07:15 Min dag
» Kommentarer(0) «


Usch va jag är trött!

Har jobbat och jobbat i huset samtidigt som man ska sysselsätta Elliot. Inte helt enkelt :( Men det funkar iaf att jobba när han sover! Annars är det svårt då han nu lärt sig att åla/krypa fram väldigt snabbt!

Dessutom är han inne i en konstig fas så han vaknar fem miljoner gånger på kvällen....nja kanske överdrivet men jag tror nog att det är uppe i en 7-8 gånger! Tur är så somnar han nästan direkt när han får flaskan eller nappen eller får ligga jättenära mig! Lilleplutten!


Jag hade hoppats på inflyttning imorgon men det får nog bli nästa vecka då både jag och Jonas jobbat hur mycket som helst men ändå har massor kvar!


Måste dessutom fixa en frys och en dammsugare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback