Farhult?!

2012-07-24 08:40:52 Min dag
» Kommentarer(0) «


Idag blir det nog ännu en underbar dag i solen för himlen är ljusblå och solen skiner redan. Termometern på baksidan visar ca 18 så lagom till vi beger oss hoppas vi på minst 22 :) De har lovat uppåt 26 idag så man får ju passa på! 
 
Igår fick jag huvudvärk efter räkor och vin så jag somnade redan vid 21-tiden men nu känner jag mig  pigg och utvilad vilket är underbart!
 
Vi hade tänkt köra till Farhult idag för stranden är fin och långgrund vilket passar vår lille grabb. Kanske tar med något gott att mumsa på och stannar hela dagen...ikväll blir det nog grillning i vår fina trädgård!
 
Fatta vad underbart att vara lediga hela sommaren för då missar man inte dessa fina dagar!
 
Nej, nu blir det frukost i trädgården!
 
Kanske blir det en glass idag också?!
 
Mmmmm....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback