10 år sedan...

2012-06-08 11:06:00 Min dag
» Kommentarer(0) «


Igår för 10 år sedan tog jag studenten! En av de roligaste dagarna i mitt liv som jag aldrig kommer att glömma. Usch va ledsen jag var...för nu var man vuxen och skulle komma på vad man skulle göra! Jag visste att jag ville bli lärare men inte mycket mer. Skolan var en trygghet och man hade ju träffat alla underbara människor varje dag í tre år, skulle man få se dem igen?

Precis som jag trodde så har jag inte träffat mer än en handfull av dem igen! Men nu hoppas jag få träffa dem igen i sommar!


Några av er mina fina klasskompisar träffar jag vilket jag är tacksam för. Så gad att ni finns i mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback