Chicco Liteway Jade

2012-06-12 11:34:00 Elliot 9-12 månader
» Kommentarer(1) «


Nu är den fina sulkyn Chicco Liteway i färgen Jade på väg hem till det Anderströmska hemmet. Jag beställde den igår så jag hoppas att vi har den i slutet av veckan!

Så kul med en sulky med lite färg då vi haft en svart vagn! Sedan tror jag att det bara är bra att den inte är svart då det blir vår semestervagn och den säkert hade blekts då!

Hoppas att den ska följa med oss på många fina resr så vi håller tummarna att lilleman gillar den!


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Du måste ge mig en recension sen vad ni tyckte om vagnen. Vi är nämligen ute efter en sulky och vet inte riktigt vad vi ska välja :) Har tittat på dessa vagnar, men svårt att veta hur de är i verkligheten när man bara sett dem på nätet.

2012-06-12 @ 20:40:01
URL: http://www.betskii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback