Fin cykel

2012-06-19 18:58:26 Min dag
» Kommentarer(1) «


I söndags innan min mobil blev stulen fick vi köpt en fin cykel på Biltema. Hade först funderingar på en grön men tänkte att den nog kunde bli lite tråkig när den är smutsig så det fick bli en svart!
 
 
Än så länge har vi inte provcyklat då den är i Bjuv eftersom vi fick hjälp att hämta den av Jonas pappa!
 
 
Nu ska det bara köpas en hjälm till lillpojken!
 
 
 
Denna fina blev det för 2199:- + 200 för låset! Treväxlad och med lysen, kjolskydd, korg...bra pris tycker jag! Hoppas bara den håller då jag hört att det inte är det enklaste att reklamera ;)
 

Kommentarer
Postat av: Johanna - Mamma till Leija ♥

Nice med ny cykel! :)

2012-06-19 @ 20:01:51
URL: http://skuggis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback