Holiday

2012-06-12 12:41:00 Charter
» Kommentarer(0) «


Vill hitta en resa NU!

Behöver sol och bad och god mat!


Vill ge mig iväg på nya upptäcksfärder i fjärran länder och städer...

Vill doppa tårna i varm sand och nästan bränna mig om fötterna när jag går i den...

Vill mumsa i mig en god glass som nästan hinner droppa bort innan jag fått i mig den...

Vill sitta i skymningen med ett gott glas vin och prata med min man om allt och inget...

Vill dyka ned i det azurblå vattnet och svalka av mig efter en varm dag i solen...

Vill äta tusen och en förrätter på en liten restaurang vid vattnet...

Vill vakna på ett hotellrum och få äta en god frukost...

Vill slippa måsten...

Vill njuta...

Nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback