Spruta och Hembygdsparksbesök

2012-06-04 10:55:04 Elliot 9-12 månader
» Kommentarer(2) «


Just nu sover Elliot sin förmiddagsvila och jag slappar lite vid datorn. Har precis sökt 4 jobb och har några till att skriva ansökningar till så jag vet vad jag har att göra!

Vid ett ska Elliot få sitt MPR (mässling, påssjuka, rödahund) vaccin. Normalt får man det vid 18 månader men eftersom vi ska på semester utomlands så rekomenderar dem att man får det tidigare. Man kan få det from 6 månader men tar man det vid ett eller senare så slipper de ta det två gånger!

Efter sprutan ska vi möta upp Malin och Hrnik på Hembygdsparken och kolla på roliga djur och gunga! Mysigt!


I påskas hälsade vi på hästarna!


Kommentarer
Postat av: Marlene

Jag ville ge ebba den nu men det var tidigast vid 9 månader så både hon och jag är utan skydd :-( jag skall ta min i slutet av juni och ebba får vi vänta ett tag till med. SåReser kanske tidigast i sep/okt. De sa att det inte var farligt att åka till Danmark så får väl lita på det.

2012-06-04 @ 12:01:43
Postat av: SjungandeMamman

Jag håller tummen för att du får ett kanonjobb snart! Var ska ni resa och när?



Kram

2012-06-04 @ 21:49:23
URL: http://sjungandemamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback