A Little Bit of Heaven

2012-03-05 14:45:00 Film & Tv
» Kommentarer(1) «


I lördags såg vi filmen A Little Bit of heaven som vi fått hem via Lovefilm som vi nu använt oss av ett tag! Jag tycker  att Lovefilm funkar toppen. Det kostar ca 140 per månad och då får man ha två filmer hemma. Det tar enbart en dag att byta så skickar man skivan på måndagen så får man nya direkt i brevlådan på onsdagen!

Man gör sin egna lista på deras hemsida så skickar de hem filmer från den!

A Little Bit of Heaven omslag

Filmen vi såg i lördags räknas som en komedi men även som drama. Den handlar om Marley som spelas av Kate Hudson som får ett cancerbesked. Detta vänder upp och ned på hennes liv och ännu mer när hon faller för sin läkare.

Jag tycker att detta var en av de bästa filmerna jag sett på länge! Rekomenderar den även om jag inte tycker att det är en renodlad komedi! Gillar att se Kathy Bates i en helt annan slags roll än man brukar se henne då hon spelar Marleys oroliga mamma!

Den får **** av fem möjliga!


Kommentarer
Postat av: Johanna - Mamma till Leija ♥

Just det, den ska jag ju se. Här lånar vi från Piratbibblan ;)

2012-03-05 @ 20:04:10
URL: http://skuggis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback