Dykcert

2012-03-21 11:37:00 Långresor
» Kommentarer(0) «




Igår var det hela 5 år sedan jag och Jonas tog våra dykcert! Galet vad tiden går!

Vi tog dem på vår första långresa på Koh Tao i Thailand. Dagen efter tog vi oss till Bangkok för att efter det flyga till Langkawi i Malaysia!

Den resan besökte vi Thailand, Malaysia, Bali, Vietnam och Kambodja! Helt underbara ställen nästan allihop, bara Bali som var sämre än förväntat med sjukt otrevliga människor!

Längtar efter att få göra en ny långresa då senaste gången vi reste var sommaren 2010 då vi var på vår bröllopsresa! Men kanske får vi vänta ett tag innan vi kan bege oss iväg igen!

Jag vill iallafall gärna åka till USA och det kan man ju göra med barn (jag tycker förövrigt att barnen inte ska hindra en att resa, men jag kanske inte tar med dem till malariadrabbade ställen det första jag gör!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback