Morgon

2012-03-27 08:54:01 Min dag
» Kommentarer(1) «


Jag tror att Elliot kommit in i sommartiden bra! Han vaknar tyvärr inte senare utan som vanligt runt sju :( Men sover han så länge får man väl vara glad!

Han sitter just nu bredvid mig och leker med en fin apa som han fått av Malin och Henrik! Snart är det dags att äta frukost...är hungrig men vet inte vad jag ska fixa idag! Blir inte mindre sugen när dagens blogg-reklam är en supersmarrig fruktsallad!

Idag blir det nog några rundor tvätt, en promenad samt tapetuppsättning när pappan kommit hem!


I Laholm för några veckor sedan!


Kommentarer
Postat av: Johanna - Mamma till Leija ♥

Leija har också klarat sommartiden bra. Hon följer sina rutiner :)

2012-03-27 @ 16:49:29
URL: http://skuggis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback