Nivea Deo Pure & Sensitive

2012-03-20 14:12:55 Mode och Shopping
» Kommentarer(2) «


Igår fick jag hem ett paket från Buzzador innehållande en normalstor Nivea till mig samt några mindre som jag ska dela ut så att mina vänner kan testa. Så är ni sugna på en resestorlek av deo så säg till!

Buzzador är ett företag som skickar ut nya produkter så man får testa samt sprida till sina vänner. Sedan utvärderar man produkten på nätet!

Jag har varit med några år och fått prova allt från tandkräm till kryddor!

Deon jag fick hem nu är iallafall bra för oss med känslig hud då den inte innehåller alkohol, parfym, färgämnen eller konserveringsmedel. Däremot ska den hålla en svettfri i 48 timmar!!

Lovar att berätta om den är bra!



Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!
Googlade reseförpackning nivea deo och kom till din blogg :) Hittar ingenstans om vart man kan köpa dom här i affär, vet du någon som säljer dom?
Har haft en tidigare men minns inte vart jag fick tag på den! Åker till Mallis på tisdag och vill gärna ha små förpackningar med mej som inte väger så mycke.
//Mia

2013-09-20 @ 00:07:23
Postat av: Josepfine

De säljs inte
Därför skit skriver sånt på blogg

2015-06-27 @ 20:57:20
URL: http://letusfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback