Lång runda

2012-05-08 15:31:00 Min dag
» Kommentarer(0) «


Jag gav mig iväg runt elva och var hemma igen vid två så det blev en rejäl runda på lite mer än milen idag! Duktig känner jag mig!



Gick runt lite i denna vackra stad som jag nu kallar min och insöp våren. För även om det inte var så fint väder är det helt underbart med allt det gröna, vackra i vår natur!



Först gick vi ned till Hembygdsparken men då hade Elliot hunnit somna så vi stannade bara för att titta på geten och hennes killingar! Urgulliga var de verkligen!






Sedan gick vi längs ån en runda och sedan tillbaka via stan! Sedan mot McDonalds då de idag började med Wraps och delar ut gratis om man har Appen!



Så det blev en mumsig Sweet-Chili Chicken Wrap till lunch! Mums med gratismat!

Sedan gick vi hemmåt och nu har vi precis vattnat "gräsmattan"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback