Mors dag

2012-05-30 18:03:46 Min dag
» Kommentarer(2) «


Min allra första morsdag firade vi i söndags!

Jag fick lite sovmorgon och sedan ett fin paket som Elliot varit iväg och köpt ;) Jättefina handdukar med mitt och Jonas monogram samt ett fint kuddfodral!!





På förmiddagen badade Elliot och jag plockade fina liljekonvaljer i trädgården. Min älsklingsblomma!





Dagen spenderade vi sedan vid Citadellet i Landskrona med fiske och mys tillsammans med Elliots farmor och farfar. Dock blev det ingen fisk denna gången heller för stackars Jonas och ingen för Leif heller. Var nog för varmt i vattnet!






Elliot gillade ankorna


Kommentarer
Postat av: Johanna - Mamma till Leija ♥

Vilken härlig Mors Dag! :)

2012-05-30 @ 19:05:12
URL: http://skuggis.wordpress.com
Postat av: Marlene

Vilken härlig första mors dag ni verkat ha! Martin tycker lite synd om Jonas som inte fick någon fisk men säger att han står på fel ställe på bilden :-). Vi får försöka ses snart igen!

2012-05-31 @ 11:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback