Snart är det Greys!

2012-11-21 20:43:06 Film & Tv
» Kommentarer(0) «


 
Härligt med onsdagar då det är Greys Anatomy som ju faktiskt är ett av mina favvoprogram! Jag trodde att serien skulle bli mycket sämre dena säsong eftersom de tog död på en hel del karaktärer förra säsongen men den är fortsatt bra. Jag gillar att det är en amerikanske serie som faktiskt har med många verkliga delar och att allt inte bara är myspys, sci-fi eller våld utan mer äkta! Visst är det överdrivet ibland men kul :)
 
Trist bara att McSteamy är borta...
 
 
 
Annars är även Hart of Dixie underbar så se den om ni missat den!! Jag gillade inte Rachel Bilson tidigare men nu äääälskar jag henne! Hon har en helt underbar karaktär och hela serien är faktiskt väldigt myspysig (ibland behöver man det, till skillnad från Greys då man mest gråter)!
 
Serien handlar om en tjej som flyttar från New York till en håla i södern och om hur hon passar in eller inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback