Höstlov

2012-10-29 20:16:00 Barnrum
» Kommentarer(0) «


Idag har jag jobbat en lång dag, var hemma tio i sex så jag är ganska slut! Men nu är det höstlov för hela slanten och det innebär fortsatt renovering av vardagsrum, namnsdagsfirande hos mormor, Öf-besök, bilservice, besök från Malmö och spelkväll i Bjuv!
 
Jonas har redan kommit långt så de väggar som skulle tillägsisoleras är färdiga så nu står det gipsning och bredspackling på schemat! Samt lite extra isolering i väggen mellan vardagsrum och hall för att minska ljudet mellan rummen! Jonas håller just nu på att sticksåga bort råsponten för att komma till att isolera.
 
Igår fick jag fixat en hel del i Elliots rum. Jag hängde upp hans vimpel, hans flyplansmobil samt hans doptavla och hans fotavtryck!
 
  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback