Hallen - inspiration

2012-09-22 10:23:00 Hall
» Kommentarer(1) «


Jag älskar att komma in i vår hall som är så underbart ljus och har världens vackraste tapet (eller hur Jonna?!). Jag är så nöjd att vi målat mycket vitt och att vi tog steget att måla plankgolvet vitt även om jag är sur på de som övertalade oss att måla golvet med oljefärg för det gör att allt man tappar blir jack och färgen ramlar av
:( Men det passar vårt shabby chick-hem ypperligt!
 
 
Även vår snygga kristallkrona är underbar och pricken över i:et! Vill ni ha en likadan hittar ni den på Ellos! Kolla här. Den ger ett vackert sken och är sådär underbart svulstig! 
 
Jordgloben hittade vi uppe på Trästället utanför Tyringe och den passar fint till det svart-och-vita, likadant med mattan som vi hitade där den med!
 
Möblerna är inköpta på Bolagret men de finns även på Trästället :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: SjungandeMamman

Vilken underbar hall ni har!! Hade varit så roligt att se ert fina hus en dag.

Kram

Svar: Tack! Ja jag hade gärna velat se ert fina slott också :) Får kanske boka in en playdate någon dag :) Kram
Lotta

2012-09-22 @ 11:56:05
URL: http://sjungandemamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback