Mamma är inte bäst

2012-09-05 20:13:45 Min dag
» Kommentarer(1) «


Varje dag när jag kliver innanför dörren möter min fina katt upp mig och ger mig ett fint välkomnande. Detta gör däremot INTE min söte lille son utan han snarare ignorerar mig. Jag får absolut inga kramar såsom pappan fick när han kom hem!
 
Det är verkligen trist för efter en lång dag vill man inget annat än att få de där små knubbiga armarna om sin hals. Jaja jag får väl vänja mig...
 
En vän sa att det har att göra med att barnet vi denna åldern kan känna sig övergiven av mamman även om pappan är hemma. Då känner man sig som en dum mamma...om vi får äran att bli förldrar till ytterligare en liten knodd någon dag så ska jag helt klart vara hemma längre om det går!
 
Han tinar dock upp framåt kvällen och då blir det mys på hög nivå!
 
Igår tyckte jag inte att det räckte så när jag skulle sova hämtade jag in honom till mig!!!
 

Har inte lagt in bilder på ett tag...denna kommer från i somras!

Kommentarer
Postat av: Elin

Klart du ska mysa så mycket du kan. När dom slutat att somna i famnen saknar man det verkligen. :)
Jobbigt att känna sig som en dålig förälder, men det är du ju inte! Vi skolar in nu och snart börjar jag med jobba. Lite panik minst sagt.

2012-09-06 @ 07:45:09
URL: http://minirenen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback