Varm dag

2012-09-10 21:15:18 Min dag
» Kommentarer(0) «


Idag har jag haft en riktigt trevlig dag! Vi började med elevens val idag och jag har utomhusmatlagning tillsammans med en kollega. Jag var lite orolig först för hur det skulle gå men det gick strålande och alla verkade ha kul! Det blev nyponsoppa idag på stormkök, mums!

Sedan kom jag hem till två glada pågar som ville gå ut! Så hela eftermiddagen och kvällen spenderades med att leka i trädgården samt beskära två av våra äppelträd! Ska även beskära det sista samt plommonträdet men det får vänta tills all frukt är fälld!

Nu sover min lille älskling bredvid mig och det är snart dags för mig att sova också!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback