En titt...

2013-02-02 14:06:21 Min dag
» Kommentarer(0) «


Tänke lägga upp lite klipp från vårt helt underbara bröllop! Den roligaste dagen (Elliots födelse var den bästa men inte roligaste måste jag säga...) i mitt liv!
 
 
  
Vi valde den svenska traditionen att gå in tillsammans då jag anser att jag inte behöver bli "bortlämnad"! Mina tärnor är Sofie, Caroline och Malin. Jonas marskalker är Michael, Oskar och Emil! Vi gifter oss i Höja kyrka tillsammans med våra fina vänner och släkt!!!
 
Vi hade blått, vitt och silver som färger och det matchade både kyrkan och festlokalen ;) För er som inte känner mig så hatar jag omatchat! Mår dåligt av det tom...
 
Ingångsmarschen är bröllopsmarschen från Sound of Music som är en av mina favoritfilmer, sedan kommer början på Sonja Aldéns Du är allt med vår underbara sångerska Madeleine Liljestam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback