Lördagen

2013-03-10 11:57:00 Min dag
» Kommentarer(0) «


 
Igår mötte jag och Elliot upp mamma och pappa i Ängelholm för lite spaning på stan! Jag hittade ett par snygga byxor på KappAhl men tyvärr var min storlek slut så jag tänkte ta en tur till Familia någon dag i veckan!
 
Till Elliot hittade vi däremot en massa snyggt! Detta hittade vi på HM och jag vet att han kommer vara så snygg i det frammåt sommaren. Älskar turkost! Hela outfiten fick han av sin mormor och morfar! Tack!!
 
Byxor 99:- T-shirt 50:- Hoodie 180:- och sedan 10% på det då HM just nu har Clubdagar!
 
Efter shoppingturen åt vi mumsig Thaimat på Gold Dragon! Sedan spenderade vi eftermiddagen med att vila någon timme och sedan såg vi på Melodifestivalen som inte var något att hurra för. Gillade inte Robins låt alls men men inte ofta som rätt låt vinner. Han blev iallafall glad och det är ju kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback