Finaste sugrören

2014-08-08 08:46:00 Dop - Lilly
» Kommentarer(1) «


Fyndade finaste sugrören, som naturligtvis finns i alla möjliga färger fastän jag valt de ljusrosa för att de ska användas på Lillys dop som sker nästa lördag.
 
Det står oftast att det ska ta 14-21 dagar för frakt, men det går oftast snabbare och har ibland bara tagit en vecka! Jag har fått alla mina varor förrutom en sak och de har lovat att skicka en ny sak, så man kan lita på dem anser jag! Men visst, jag har främst beställt billiga saker så det är inte hela världen om något inte dyker upp förrutom besvikelsen!
 
Kolla här om ni vill fynda ni med!
 
 
Dessa fyra har jag betalt 41:- för, ungefär vad ett paket kostar i Sverige!!

Kommentarer
Postat av: Kitten

Ebay är underbart!

2014-08-08 @ 11:54:36
URL: http://thehowlingwolfheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback