Vecka 37

2014-03-03 14:02:09 Min dag
» Kommentarer(1) «


Imorgon går jag in i vecka 37 och det är då bara en vecka till bebis räknas som färdigbakad 😉! Är ju fortfarande sjukskriven så jag tar det lugnt här hemma! Har en hel del sammandragningar och lite foglossning så att vila är perfekt! Tids nog blir det intensivt med Elliot som är mitt uppe i sin trots och en liten, liten bebis! 

Magen är nu 34 cm stor, hjärtljuden är ganska snabba och det är mycket tryckande från magen! Ringarna har jag fått lägga då jag svullnat lite (inte som sist)! 

Imorgon blir det ultraljud igen men jag har redan fått en tid till kejsarsnitt så jag har ingen tanke på vanlig förlossning utan har vant mig vid tanken vid snitt! Gör att jag får träffa min älskade bebis lite tidigare än trott! Så som jag längtar...💕! 

Att vara gravid är både underbart med känslan av att bära sitt barn så nära men också tungt och jobbigt, både psykiskt och fysiskt! Det är jobbigt att oroa sig för vad som kan hända och man inte kan göra något! Det är även jobbigt med alla krämpor och tyngden! 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag längtar också! Sköt om dig och klappa magen från faster.
Kramar till er alla!
♡♥♡♥

2014-03-03 @ 19:05:30
URL: http://prinsgurkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback