Melodifestivalen

2008-03-15 10:21:16 Fest
» Kommentarer(0) «


Ja vem tar hem det ikväll? Vi ska iallfall se det här hemma tillsammans med några av våra vänner! Ska bli mysigt! Kan det bli bättre? Vin, vänner och schlager?




Jag tror nog att Charlotte vinner men å andra sidan trodde jag att Carola skulle vara i finalen och det är hon ju inte! Tro inte att jag tycker att det är tråkigt för jag tycker bara att det är kul att Carola fått en knäpp på näsan...

Jag tycker faktiskt att det för en gång skull är många bra låtar i startfältet....antar att det var så förra året också men då var vi inte hemma utan (stackars oss =) )

Nej nu måste jag ta och städa lite här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback