Sommar i luften

2011-04-22 21:39:18 Vardagen
» Kommentarer(1) «


Idag har det verkligen varit den finaste dagen detta året. Tänk att det kan vara så skönt i april. Får verkligen hoppas att det håller i sig så att vi får en underbar vår/försommar! Känner inte alls för att ha 10grader utan 15-20 minst är lagom för min del. Började dagen med att tvätta (var verkligen behövligt då alla underkläder låg i tvätten) vilket inte är det roligaste. Sedan körde vi till Råå Vallar och Jonas spelade minigolf med Mona, Leif, Michael och Anahita medan jag höll i poängräknandet och solade samtidigt. Som vanligt var Jonas mycket tävlingsinriktad och vann med ett poäng över sin pappa efter att sista rundan spelats 3 (!!) gånger!









Sedan körde vi ned till Norra hamnen och satte oss på Dunkers och åt lite god mat. Blev en bakad potatis och en Caesarsalld för vår del. Anahita tog ett glas rosé som såg sååå gott ut. Längtar tills i juli då man iaf kan dricka något glas (tror jag?!). Var helt underbart att sitta ute utan att frysa, blev tom lite röd!





Jonas är iväg och träffar kompisar ikväll så jag har passat på att se den senaste Harry Potter-filmen och den var faktiskt bättre än vissa av de andra så den kan jag rekomendera. Trist bara att behöva vänta på fortsättningen tills nästa släpps!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ser ut som att ni hade en mysig dag, trodde ni skulle till Köpenhamn,men du menade kanske nästa månad?



Krya på dig Jonas.



Kram.

2011-04-23 @ 10:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback