Härligt med sparkar

2011-03-12 14:16:03 Graviditet - Elliot
» Kommentarer(2) «


Igår när vi var i Bjuv lyckades "faster" känna bebis två gånger. "Han" buffade som bara den hela kvällen vilket nog berodde nog på allt det goda som jag åt. Tror att "han" gillar sötsaker lika mycket som sin mamma!

Tyvärr slutade "han" buffa varje gång "farmor" skulle känna på magen. Jaja kanske är han mer villig på söndag när de komnmer hit för att fira Jonas.

Malin tyckte iallafall att det var spännande att få känna sparkarna. Och vem blir inte förbluffad över det? Tänk att det ligger en liten människa i magen!!! Galet!

Var länge sedan vi fick reda på vårt lilla mirakel nu!!



Såhär såg det ut dagen vi fick reda på att vi skulle bli föräldrar. Samma dag som mormor har namnsdag och första höstlovsdagen den 30 oktober! Firade såklart på Thai Corner!


Såhär glad är en framtida mamma!


Och såhär ser en framtida pappa ut som vetat om det i ca 12 timmar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Lotta! Vad roligt att läsa om vad ni hittar på! Kul att du börjat känna hans sparkar nu, det är ju en sån härlig känsla! Eftersom vi aldrig lyckas få till någon träff, tänkte jag erkänna att jag ligger ca 10 veckor efter dig i graviditeten och är nu i vecka 15 :)Vi är så lyckliga och Hugo är mycket stolt över sitt syskon i magen. Måste ju försöka träffas nu i April. Som det ser ut nu, är jag nog ledig den 16 och 17 och 30:e. Sen slutar jag jobba och är hemma till september på graviditetspenning.

2011-03-18 @ 12:09:20
Postat av: Marlene

Oj, såg att inte mitt namn kom med. Men du förstår nog att det var från Marlene :-)

2011-03-18 @ 12:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback