Inköp till vårt lilla pyre

2011-03-18 15:47:21 Graviditet - Elliot
» Kommentarer(0) «


Det första vi köpte till vårt lilla mirakel var faktiskt vagnen då det var ett sådant superpris på just den vagn jag vill ha. Köpte då en Brio Sing i helsvart med babyskydd för 4999:- på Babyland. Såhär ser sittvagnen ut:




Bilden är lånad från Brio.

Såhär ser liggdelen ut:


Lånad från Babyland!

Efter det andra ultraljudet köpte vi sedan de första kläderna på Lindex. Jag hade tittat på dem tidigare för det är så söta och tänkt att de skulle jag velat ha till min framtida bebis. Finns även en fin filt som matchar som hade varit kul att ha!



När vi var i London blev det ytterligare lite shopping. Först en supersöt body från BabyGap och dessutom ett fint set med två haklappar, en mössa, en sparkdräkt, en body och Stampe från Disneystore. Var lite svårt i London för nästan allt var pojk-eller flickkläder! Alltså blått eller rosa. Men vi hittade iaf detta! Fanns även en hel affär för föäldrar som hette typ Mamas and Papas. Underbart!







Måste köpa lite i storlek 50 också! Och en massa annat ;) Men vi köper inte för mycket än för man vet ju aldrig även om vi ju naturligtvis gläds och är förhoppningsfulla och längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback