Jonas-dagen idag!

2011-03-29 19:49:42 Jonas och Lotta
» Kommentarer(0) «


Fortsätter på temat namn då min älskling har namnsdag idag! Håller på förfullt med Chili-con-carne som han gärna ville ha! Det ska vi servera med baguetter då vi gillar det bättre än ris! Sist vi hade det var när han firade sin 31-års dag och alla uppskattade det!!

Förrutom en god middag har jag inhandlat några presenter som han inte vet något om. Var inom HM på vägen hem och köpte ett par leggings ochg ett linne till mig och en t-shirt, strumpor och kalsonger till ho9nom! Hoppas att han blir glad! Men vem blir inte glad för strumpor ;)

Kul förresten att ni gillar våra namnförslag! Hade uppskattat fler kommentarer då bebis ska dras med namnet i evigheters evighet ungefär!

 Min fine man i kyrkan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback