Ny läroplan

2011-03-30 21:28:30 Vardagen
» Kommentarer(0) «


Idag har det varit studiedag vilket innebar att eleverna fick vara hemma. Det var dock bra för då hann jag rätta undan lite saker. Alltid mycket rättning somn lärare, speciellt när man undervisar i många ämnen! Tur att jag bara har tre klasser! Eftermiddagen ägnades åt den nya läroplanen och lärande samtal. För min del känns det lite oinspirerande eftersom jag inte ska jobba nästa år men samtidigt är det bra eftersom jag då missar en massa nytt! Så får väl ligga i extra mycket nu för att sätta mig in i det nya! För min del uppskattar jag de nya betygstegen och att det är lite mer strukturerat än tidigare!

Igår blev Jonas glad för sina presenter och Atlas blev glad åt paketet som han lekte med!

 God Chili!

Kladdkaka!!!

 Hm-fynd

 Busig kisse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback