Yoga

2011-03-19 11:29:26 Graviditet - Elliot
» Kommentarer(0) «


I söndags började min gravidyoga hos Yogiana som ligger i närheten av nya Coop. Vi var sju tjejer och så ledaren! Var väldigt annorlunda men en spännande upplevselse och jag ser mycket fram emot de nästföljande sex gångerna.

Sedan kan man fortsätta en omgång till om man vill så får se hur jag gör. Sista passet är veckan efter påsk så är väl i vecka 31 då så jag kan säkert gå några gånger till!

Det bästa var att man kände sig lugn och avslappnad och kunde ägna sig åt bebisen. Dock var han/hon väldigt lugn och satte igång med sitt buffande först när jag körde hemmåt. Troligen var det avslappande även för den "lille"!!

Så imorgon är det dags igen! Då skulle det komma ytterligare några så det är kul!

Såhär snygg var jag förra söndagen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback