Besök i Malmö

2011-05-14 20:45:36 Vardagen
» Kommentarer(1) «


Idag har jag varit på mammafika vilket var trevligt som vanligt! Sedan hämtade Jonas mig och vi körde ned mot Malmö.

Första stoppet blev Jonas extrafarmor Anna-Greta som varit lite sjuk men nu mår bättre! Hon är verkligen en positiv ovh glad kruttant! Jonas farbror Lars och Lars fru Britt var okså där och de hade haft med sig en bukett Liljekonvaljer som jag sniffade på under besöket ;)

Anna-Greta tror för övrigt att det är en pojke då magen är spetsig!



Efter det besöket körde vi vidare mot Jonas farmor och hennes man! Där fick vi god fika vilket var behövligt! De bor nere i Västra Hamnen vilket är underbart nu på sommaren! Jonas farmor tror mer att det är en flicka!!





Sedan körde vi in till stan för att kolla på en skötväska som de säljer billigt i en affär där nere! Först såg vi inte dem där men de hade dem på lagret och efter lite funderingar blev det en Willvin Magnificent Napped i grå-svart! Är mycket nöjd med denna skötväska för den är mer som en vanlig väska och passar både mig och Jonas.

Det finns en bärrem som kan omvandlas till öglor som man fäster på vagnen! I skötväskan finns flera fack, en skötbädd, en termoshållare, en liten väska och en genomskinlig necessär. Dessutom finns det ett fack i botten som är perfekt för blöjor eller smutsiga kläder!

Normalpris är 1095:- men vi fick vår för 450:- då affären ska sluta sälja varan! Gå in på Malmö Outdoor om ni är sugna på en sådan!!!



Bilderna lånade från Wilvin!

Kommentarer
Postat av: Kristina Semborg

Grattis Lotta till bebisen! Så kul! Jag gissar på en tjej :=)Antar att din mamma och mormor är stolta och förväntansfulla. Det är underbart med barnbarn! Mitt lilla barnbarn Lilly blir 11 månader i morgon :=)

Kram

2011-05-15 @ 12:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback