Sista veckan

2012-06-08 13:13:35 Min dag
» Kommentarer(1) «


Nästa vecka kan vara min sista mammalediga vecka på egen hand! För sedan är Jonas ledig och i höst vet vi ännu inte vad som händer!

Känns lite sorgligt att det är så för vi har haft det mysigt, lillprinsen och jag, både när vi varit hemma och när vi varit i Helsingborg och fikat med mammorna där eller busat på ÖF!

Och om Elliot får syskon blir det inte riktigt samma sak för då har man en 2-3-åring att ha hand om samtidigt!



Men jag är så tacksam för dessa månader som jag fått spendera med världens finaste lille grabb. Tänk vilket bra land Sverige är som gör att vi har denna underbara möjlighet!

Och sommaren som nu stundar ska bli fantastisk med små utflykter, en semsterresa, ettårskalas, barnkalas, sol och bad (hoppas) och fixande i trädgården!


Kommentarer
Postat av: Johanna - Mamma till Leija

Usch ja, tiden går för fort! Hoppas vi får en mysig sommar!

Kram

2012-06-08 @ 20:20:01
URL: http://skuggis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback