Lapptäcke

2014-01-26 11:58:00 Min dag
» Kommentarer(1) «


Till Elliot sydde jag ett lapptäcke när han låg i magen. Hade tänkt använda det även till denne bebis men har så smått börjat ändra mig. Så funderar på att sy ett beige denna gång. Elliots var ju svart-vitt. 
 
Ska bara hitta lite fina tyger och var inne på Tyg.se igår och hittade en mängd fina till helt ok pris. Så det blir nog att beställa lite och sedan sätta igång :) 
 
Tyget ovan ska även användas till ett nytt babynest som ska sys då Elliots var alltför trångt!
 
Är ju alltid kul att göra egna saker som kan användas och sist använde jag täcket i vagnen under hela liggdelsperioden! 
 
Kan ju även vara kul för barnen att ha varsit så att de ev. kan ha det till sina barn. 

Kommentarer
Postat av: Elin

Kolla jonictextil :) de har riktigt bra priser

2014-01-26 @ 17:53:43
URL: http://minirenen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback