Vecka 38

2014-03-16 09:27:00 Min dag
» Kommentarer(0) «


Nu är den lilla/e färdig i magen och lägger nog bara på sig lite extra gram och förbereder sig inför förlossningen. Stackaren kommer inte få ta sig igenom en trång kanal utan plockas ut direkt. Undrar om det påverkar på något sätt? Jag tänker att det ju ändå på något sätt är meningen att bebis ska födas ut....jaja ska jag tänka så hade det ju varit meningen att vi inte skulle överleva kanske och så kan man inte tänka! Detta blir perfekt på alla sätt och vis för nu får vi träffa vår lilla groda tidigare och så slipper jag ju alla komplikationer som kan ske vid en "naturlig" förlossning. Längtar som bara den nu och fixar och donar här hemma för att allt ska vara så klart som möjligt. 
 
Annars har jag fortfarande mycket halsbränna, en del foglossning samt att jag känner mig som en flodhäst! Samtidigt är det underbart att känna bebis sparka och växa i mig för kanske sista gången!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback