Min 25-års fest med 80-tals tema!

2008-04-22 22:29:23 Fest
» Kommentarer(0) «


Ja denna fest  tog sin början i lördags klockan 19 ute i sommarstugan i Ängelholm. Redan i fredags åkte jag och Jonas ut dit för att ha tid att fixa och dona på lördagen!

Det var ju en del att stå i då vi hade 12 inbjudna som tackat ja! Jag hade tänkt att ha 80-tals tema även vad gäller maten men det höll inte! Så det enda som var 80-tal var marängsvissen till efterrätt!

Alla hade bemödat sig för att få en så snygg outfit som möjligt! Det var imponerande tycker jag! Stor cred till alla som var så fina!!

image22
Här är alla (förrutom Snezana och Kristina) samlade till förrätten!

image23
Efter ytterligare några öl blir det såhär =/

image24
Helena, Jonas och Kristina myser

image25
Caroline - snyggaste 80-tals outfitten!

image26
En av många underbara presenter! Tack så jättemycket!!!!

image27
Söta Martin och Marlene


Allt som allt hade jag jötteroligt och tackar alla som hjälpte till att göra festen så kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback