Varit dålig på att skriva

2008-04-21 12:25:44 Min dag
» Kommentarer(0) «


men jag har haft en hel del för mig!


Har börjat på mitt nya jobb ordentligt nu! Förra helgen jobbade jag vilket gick bra! Man är inte alls lika sunkig när man kommer därifrån som man är när man jobbat på BK!

På kvällen förra lördagen var vi sedan hemma hos Fredrik och Sofie för att fira Fredriks fördelsedag! Han fick ett piano vilket han verkade väldigt glad för!

I veckan har jag varit väldigt förkyld men eftersom jag fyller år den 24 så hade jag bestämt mig för att fira min födelsedag den 19 ute i stugan så även om jag var krasslig så hade jag massor att stå i!

Handla dricka oi danmark, planera lekar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback