Firandet av Jonas mormor

2011-04-24 11:03:13 Fest
» Kommentarer(0) «


Igår hämtade Mona och Leif mig vid halv tolv och sedan körde vi ned mot Malmö. Vi hade bokat på Kronprnisens restaurang Översten som ligger 26 våningar upp och har en fantastisk utsikt över Malmö. Efter en stund kom Inga-Lill som blivit hämtad av Jonas moster Kerstin. Jag tror att hon blev överraskad och glad! Hon hade nämligen inte fått reda på någonting.


Födelsedagsgrisen

Maten var god men ralativt dyr, antar att det är främst utsikten man betalar för. Jag åt iallafall en fiskplanka som var god men lite smaklös. Dessutom var mannen som äger det väldigt speciell och snobbig vilket känns trist. Ingen person som borde arbeta med ett serviceyrke inte!


Härlig utsikt

Efter middagen åkte vi hem till Kerstin i Bunkeflodstrand och åt mumsig tårta. Det var verkligen härligt att sitta ute på deras altan och njuta av solen! Vi åkte väl hemmåt vid halv sex och på kvällen åt Jonas och jag en pizza och kollade på Smartare än en femteklassare.


Anahita med Budapestlängderna


Fin blomma och presenter


"Farmor" och "farfar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback