Hipp-hipp hurra för lilla mig!

2011-04-24 11:22:06 Fest
» Kommentarer(0) «


Idag väcktes jag av Atlas som sjöng för mig när husse var nere och skulle köpa frallor. Sedan kom även Jonas och sjöng för mig och hade med sig god frukost. Han hade dukat allt fint på brickan som vi köpte i Tanzania förra sommaren som är ämnad just till detta ändamål.





Målningen på brickan kallas Tinga-tinga efter den första som målade på detta sätt. De målar tydligen med cykelfärger vilket faktiskt blir riktigt fint. Vi har även köpt två vanliga tavlor som vi kan ha när vi fått mer plats. Den lilla skylten med Happy Birthday fick jag när jag fyllde 24 i Malaysia!



Idag har vi planerat att köra till Höganäs för att gå på outleten Lager 157 om Jonas orkar. Sedan blir det nog eventuellt en middag ute eller kanske hämtmat. Får se hur det blir! Oavsett är det härligt väder så jag har nog inte haft någon varmare födelsedag förrutom denna då vi var i Malaysia på Tioman Island:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback