Kort dag och ännu en mysig fika

2011-04-13 22:23:35 Vardagen
» Kommentarer(2) «


Idag blev det en kort dag på jobb. Äntligen var det min korta onsdag efter ett antal långa onsdagar! Ska egentligen sluta tidigt varannan men det har kommit en massa emellan! Började iaf dagen med nationella provet i engelska för 9an och denna gång var det uppsatsen på tapeten! Verkar ha gått bra men har inte börjat rätta än så vi får väl se!! Sedan rullade det på som vanligt. Dock kändes dagen som en torsdag vilket alltid är jobbigt för visst hade det varit skönt med fredag imorgon?! Tror att det beror på att det snart är lov!

När jag slutat åkte jag in till stan för att möta upp några blivande mammor för en trevlig fika. Kan konstatera att min graviditet än så länge varit lugn och harmonisk vilket är skönt!


Ny hårfärg


Stor mage!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej vilket stor mage du har . du passar jätte bra i den hårfärgen. // Malin och Henrik

2011-04-14 @ 12:16:35
Postat av: Madde

Jätte fin mage och hår:)

2011-04-17 @ 22:00:45
URL: http://madeleneklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback