Kanarieöarna

2011-08-12 09:44:11 Charter
» Kommentarer(2) «


Vi har planera på att åka på semester i mitten av januari när lilleman är runt ett halvår! Jonas har ju varit sjukskriven i 7 veckor och han har rätt att ta ut dem som semester längre fram! Vi funderar då på att åka till någon av Kanarieöarna men vilken är egentligen bäst?

Läste något om att Gran Canaria har stora höjdskillnader....stämmer det? Annars är kanske Teneriffa bäst?

Många funderingar! Ge gärna råd och tips!

Oavsett så blir det ännu ett land på min lista som jag tror är uppe i 34 länder! För jag har ju aldrig varit i Spanien! Jag har iaf som mål att vcarit i 50 länder innan jag fyller 50 så jag har då 15 länder kvar på 22 år så det hoppas jag lyckas! Kanske får ta en kryssning i Karibien och ta flera länder på en gång....eller Rosa bussarna i Afrika? Annars är nog snart dags för den västra delen av världen då vi aldrig varit där! Men kanske måste Elliot bli lite större, iaf ett år! Måste även spara pengar...



Lånad bild

Kommentarer
Postat av: Miyo

Vad roligt att snubbla över din blogg! Jag tror att alla öarna är intressanta men av olika anledningar. Har bara varit på Teneriffa och La Gomera själv, men de var båda väldigt fina med blandad natur och lite höjdskillnader. Dessutom går det båtar mellan öarna så man kan passa på att se mer än en av dem när man ändå är där. :) Kramar

2011-09-13 @ 16:32:43
Postat av: Jannika

Jag vet inte vad som hände med mitt namn. :P /Jannika

2011-09-13 @ 16:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback