Napp

2011-08-11 08:09:13 Elliot 0-3 månader
» Kommentarer(0) «


Vi har valt att ge Elliot napp vilket jag hade när jag var liten och inte haft några egentliga funderingar kring! Kände bara att det var rätt att han skulle få den då han hade ett enormt sugbehov! De positiva fördelarna är ju en tröst men även att det sägs förhindra plötslig spädbarnsdöd om de har den när de sover!

Dock tror Jonas att det är nappens fel att Elliot inte vill sova på morgonen då han tappar nappen och därmed vaknar. Jag är dock osäker på om det är så eller det helt enkelt är så att han är morgonpigg?! En annan förklaring kan vara att han får för lite mat i sig?! Jaja jag gillar iallafall napen även om han inte bör ha den hela tiden och inte som substitut för mat!


Lånad bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback