BF

2011-07-07 15:14:33 Graviditet - Elliot
» Kommentarer(3) «


Då har vi kommit till dagen D! Alltså dagen då min lilla bebis är beräknad att komma! Tyvärr så känner jag fortfarande ingenting utan det rullar på som vanligt.

Var hos barnmorskan innan och allt såg bra ut. Magen hade inte växt något och hjärtljuden och blodtrycket var bra! Har fått en ny tid nästa torsdag men hoppas att bebbe tittat ut tills dess. Enligt barnmorskan går jag hos dem 2 veckor till och sedan blir det uppe på sjukhuset. Håll dock tummarna för mig att jag slipper det!

Idag har även Jonas fått sina stygn tagna och det såg bra ut. Han har fått ett nytt gips som han ska ha i ytterligare två veckor. Kanske tom blir så att han är gipsfri när bebis tittar ut?!


Lånad bild

Kommentarer
Postat av: Nicholas

Hej!

hoppas allt är bra med dig och att bebisen kommer snart.

Jag har haft det bra i England och lärt mig mycket engelska.

jag vill också tacka för mina betyg och påminna Jonas vilka som leder Alsvenskan och vilka som ligger sjua.

Hoppas allt går som det ska.

Kram, Nicholas!

2011-07-07 @ 21:33:52
Postat av: Nicole

Grattis för 2 dagar innan barnet :)

2011-07-08 @ 20:19:57
URL: http://thisismenikki.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej lotta, har det blivit någon bebis ännu? Hoppas ni mår bra!

2011-07-13 @ 11:34:09
URL: http://minirenen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback