Städning och storkok

2011-06-22 17:19:42 Vardagen
» Kommentarer(1) «


Idag har jag städat lägenheten så att den blir fin nu inför midsommar och kanske inför bebbens ankomst? Har även möblerat om i sovrummet så att bebbens säng får plats! Flyttade kistan till hörnan så nu står sängen bredvid byrån och nära min sida av sängen! Ska försöka fota och visa sen :)

Passade även på att packa BB-väskan så att man är beredd! Dock var det svårt att packa allt så man använder vissa saker. Men bebiskläderna, bärsjalen, papperna från BM och lite annat packades! Har skrivit en lista med det som ska packas när det gäller såsom kamera, id, läsk mm!

Just nu håller jag på att fixa storkok att frysa in och ha när bebis anlänt. För tillfället gör jag en gryta, en gulasch och en potatis-purjosoppa! Imorgon ska jag nog ge mig på chili-con-carne och köttfärsås. Ska även passa på att baka lite så att man har hemma om det kommer någon på besök ;)



Lånad bild!

Kommentarer
Postat av: Natalie Andersson

kakan ser god ut ;=) hoppas vi ses igen;)

2011-06-23 @ 08:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback