Sjunga

2011-05-30 22:11:45 Graviditet - Elliot
» Kommentarer(2) «


Nu har jag precis sjungit lite för bebis! Försöker att göra det lite då och då och han/hon verkar gilla det för då sprallar det lite extra. Eller är det kanske att han/hon INTE gillar det? Nja jag tror mer på alternativ 1!!

Låtar/visor jag sjungit idag:

Nu grönskar det
Sommarpsalm
I denna ljuva sommartid
Sol, vind och vatten
För kärlekens skull
Majas visa
Fattig bonddräng
Only love
Anthem
Annie's song

Lite gott och blandat alltså!


Såhär såg det ut för ett år sedan när underbara Madeleine sjöng Annie's Song för oss!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Vad duktig du är! Här hemma är det Hugo som står för sången. Blir mycket Oajajajjaj buff, bä bä vita lamm, lite nannna nnnaaa. Kan undra om den lilla uppskattar det. Den gillar ialla fall att han klappar magen samtidigt :-)

2011-05-31 @ 09:55:08
Postat av: Sofie

Jag brukar sjunga för Fredrik i bilen, det uppskattar han :)

2011-05-31 @ 12:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback