Trött

2011-05-03 21:00:28 Vardagen
» Kommentarer(2) «


Idag har jag varit trött hela dagen känns det som. Gick och la mig lite senare igår och blev väckt en halvtimme senare när Jonas kom hem från matchen i Malmö. Sedan somnade jag om men drömde mycket hela natten så vaknade alldeles slut. Ont i hela kroppen också dessutom!

Idag har vi varit iväg hela förmiddagen med skolan då vi såg en musikal som Elinebergskolans 8:or och 9:or satte upp. Den var väldigt bra och intressant så tiden gick snabbt men man blir alltid lite extra trött när man gör annat eftersom man måste vara mer på spänn när man ska på bussar och av och inte bli av med någon på vägen :)

Eftermiddagen spenderades med att vila vilket var mycket behövligt!

Nu kollar Jonas på ännu mer fotboll...så jag får sysselsätta mig med en massa roliga bebis-/gravidbloggar!!


För exakt 4 år sedan var vi i Nha Trang i Vietnam och hade denna fina utsikten från vårt hotell!


Och kvällen spenderades såhär....mycket mer socialt än när man är på hemmaplan!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja, det måste kännas tufft på slutet av graviditeten då man säkert känner sig ganska otymplig, kämpa på snart är den lille här.



Kram.

2011-05-04 @ 07:19:20
Postat av: jasmin

jag gissar på att de blir en flicka vi kan leka med! :)

2011-05-04 @ 14:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback