TVn är tillbaka

2011-05-17 21:00:19 Vardagen
» Kommentarer(1) «


Nu har vi hämtat vår lagade TV! Skönt att de hittade felet....hoppas bara att det blivit bättre! Är lagom trist när den stänger av sig mitt i något spännande!

Har även hämtat min symaskin som jag beställde i söndags! Cdon levererar snabbt vill jag lova! Tyvärr hade de missat att skicka med den externa hårddisken :( Men den dyker väl upp! Så nu ska jag snart ta tag i bebis-lapptäcket!

Utöver det har vi bokat en helg i Göteborg för att fira vår 1-åriga bröllopsdag som infaller på söndag! Ska bli så mysigt att komma iväg lite bara Jonas och jag (och bebis såklart). På vägen upp eller ned blir det dessutom ännu ett besök på Gekås så Jonas vill köpa fiskegrejjor och vi ska ha lite mer till lillfisen! Köpte inte någon sitter när vi var där sist så det blir en denna gången tänkte vi! Kanske även ett bäddset till till vagnen/vaggan och kanske refiller till blöjspannen! Och jag behöver ett par nya leggins!


Bilden är lånad!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hoppas ni får en trevlig bröllopsdag i Göteborg. Vart ska ni bo? Kram.

2011-05-17 @ 21:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback