1,5 år som gift

2011-11-25 13:33:00 Jonas och Lotta
» Kommentarer(2) «


I tisdags var det ett och ett halvt år sedan jag och Jonas gifte oss! Helt galet att det gått så snabbt och att det hänt så mycket sedan dess!

Det var verkligen den bästa dagen i mitt liv dittillls. Nu är det istället dagen då Elliot kom till oss som är den bästa! Är glad att jag gifte mig först då jag vet att ens bröllopsdag aldrig kommer att toppa barnens födelse  och det då kanske inte kännts lika speciellt?! Vad vet jag?! Jag är iallafall nöjd med att ha gjort det i "rätt ordning"!

Är också otroligt tacksam för att jag fått en sådan otrolig make! Han är verkligen den bäste man kan tänka sig...världens bäste man och världens bäste pappa!!!







Världens vackraste kort tagna av världens bästa svåger!

Kommentarer
Postat av: Cherie Mårtensson - Mamma till Emma

Vilka härliga bilder :D

2011-11-25 @ 15:54:05
URL: http://mammacherie.se
Postat av: Sofie

Grattis! Jättefina bilder! Kram.

2011-11-25 @ 18:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback