Utmaning

2011-11-24 11:38:08 Min dag
» Kommentarer(1) «


Jag har fått en award/utmaning av Madelen. Utmaningens villkor: länka tillbaka till den du fått den av, fullborda de fem meningarna nedan och ge den vidare till fem bloggvänner.

1. När ingen ser eller hör mig…sjunger jag för mig själv.
2. Jag går aldrig hemifrån utan…telefonen, plånboken och just nu en massa saker till Elliot!
3. Min blogg heter som den gör för att…jag tyckte det var ett bra namn som man kommer ihåg! Var ett tag sedan jag skaffade den! Blev att jag tog upp den igen nu och är faktiskt nöjd!
4. Om jag vågade skulle jag…försöka hitta ett jobb i ett varmt land och flytttat dit med familjen! Är dock för fäst vid alla nära och kära så det blir aldrig av!
5. Om 10 år kommer jag...förhoppningsvis ha ett fast jobb som lärare! Helst inom so:n! Vårt hus är så som vi vill ha det, kanske tom tillbyggt! Vill gärna ha minst ett barn till om det är meningen och resa en massa, gärna till USA och Sydamerika.

Jag skickar denna vidare till Sofie, Minirenen, Linnéa, Cherie och Jasmin.


Kommentarer
Postat av: Cherie Mårtensson - Mamma till Emma

Vad roligt :D

2011-11-25 @ 11:36:58
URL: http://mammacherie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback