Onsdag

2011-10-13 10:44:43 Min dag
» Kommentarer(0) «


Igår tog vi en tidig buss in till Helsingborg och Das Backhaus för en fika med flera underbara mammor! Så kul att träffas varje vecka! Precis vad man behöver då man faltiskt blir lite ensam som mammaledig. Jo jag vet att man kan göra en massa saker men inte helt enkelt så som vi bor just nu! Ska vi ha bilen får vi köra Jonas på morgonen och det är lite meckigt eller så får vi ta bussen! Men förhoppningsvis blir det lite enklare from nästa vecka då vi flyttar ut till stugan! Skönt att kunna rå sig själv!!

Efter att ha fikat och pratat bort 4 timmar gick jag och Elliot en runda på stan och sedan tog vi bussen till Väla där jag gjorde två fynd på MQ, en supersöt kofta och en blus; båda med rosetter!!

Vid fem åkte vi tillbaka och träfffade Sofie!! Det blev en god pizza på Haket och en massa prat! Var alldeles för länge sedan sist!

En riktig heldag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback