Alcatraz

2012-04-10 10:54:00 Film & Tv
» Kommentarer(2) «


Igår tittade vi på de två första avsnitten av den nya serien Alcatraz som är skapad av Lost-skaparen! Jag tycker att den verkar lovande och jag älskar Sam Neil så det blir nog en serie för oss att följa!

Vill även ni se den så går den på måndagar klockan 21 på 4an!



Serien följer den mystiska återkomsten av över 300 fångar från det ökända fängelset Alcatraz mer än 50 år efter att de försvann i samband med fängelsets nedläggning. San Francisco polisen Rebecca Madsen hittar ett fingeravtryck från en före detta Alcatraz fånge vid en mordplats, trots att hans död registrerades över 30 år tidigare. De mystiska ledtrådarna avslöjar ett nät av intriger och osanningar och det blir en kamp mot klockan för att skydda mänskligheten mot några av historiens allra farligaste brottslingar.


Inte så ofta vi följer serier tillsammans....vi började kolla 30 grader i februari men den är så ångestladdad att jag lade av! Pallade inte!


Kommentarer
Postat av: Cherie Mårtensson - Mamma till Emma

Jag funderade också på att se Alcatraz igår men jag som är mörkrädd och lätt får mardrömmar hoppa över det :) Men den verkade riktigt bra på reklamen :)

2012-04-10 @ 11:39:09
URL: http://mammacherie.se
Postat av: Cherie Mårtensson - Mamma till Emma

Svar: Tack, även om det typ startade idag är det skönt att vara igång :)



okej men då kanske jag ska våga mig på att se den :)

2012-04-10 @ 15:29:36
URL: http://mammacherie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback