GCB

2012-04-02 12:28:00 Film & Tv
» Kommentarer(2) «


Igår lyckades jag se lite av den nya serien GCB som jag mest trodde var skit men den hade faktiskt potential att bli rolig och kanske en bra ersättning av Desperate Housewives?!

Klart att den är överdriven men samtidigt kul...

Blir nog att jag tittar på iallafall ett avsnitt till men tyvärr så går den klockan 22 och då är jag oftast trött men den går i repris på söndagseftermiddagen!



Här möter vi Amanda Vaughn som tvingas flytta hem till sin mamma Gigi efter att hennes man omkommit i en bilolycka tillsammans med sin älskarinna. Gigi, som är en mycket förmögen societetskvinna i Hillside Park, välkomnar dem med öppna armar och har bara ett krav om de ska bo hos henne – de måste gå till kyrkan varje söndag. Det här kan tyckas vara ett enkelt krav att möta, men Amanda var tidigare skolans elakaste tjej och hon har ingen större lust att träffa sina före detta mobboffer. Dessa har heller inte glömt hur Amanda förpestade deras liv och det står snart klart att några av de mest långsinta fiender du kan ha är - Good Christian Bitches.

Detta är kopierat från Kanal 5:s hemsida!!


Kommentarer
Postat av: Hanna G

Jag har också positivt överraskad av denna!

2012-04-02 @ 13:36:12
Postat av: Hanna - Mode och min vardag

Den har jag helt missat. Den låter helt klart värd att se. :-)

2012-04-03 @ 09:58:41
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback